small bite

Vorige week heb ik bij een hap mijn kettinkje uitgerekt…kan dat? Blijkbaar. een aantal rondjes van het kettinkje zijn ovaaltjes geworden, dus ik heb nu ongeveer 1 cm meer om mijn mond open te doen.
Gevaarlijk, er kan van alles in, allerlei lekkere dingen kunnen weer in rap tempo verorberd worden, maar ik hou me in…tot gisteravond.
Uit eten met een vriendin en toch een toetje genomen, een warm flensje met bosvruchtensaus hmmmmmm.
Gelukkig zag ik na het lopen vanochtend dat er toch weer een kilo af is, 11 kilo nu. er zit weer in een 8 in het getal. Lekker.

One comment

  1. Jacqueline · juli 2, 2005

    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op naar de 7…………. (positief denken he: dat stimuleert) Kunnen we dan weer gaan uiteten. En joh dat flensje had je gewoon verdiend!
    Ik ben gisteren gewoon naar huis kunnen gaan alleen met wat vertraging. Er waren wat misverstanden bij de NS. Ik kwam op het perron, nadat ik een vertraagde trein had laten vertrekken, er achter dat de trein niet reed vanwege logistieke problemen. Maar ja dat kan gebeuren. En daardoor werd ik wel luxe (merijn op de fiets) op het station opgehaald. Viel allemaal wel mee dus. Het was de moeite meer dan waard!!!!!!!!

Geef een reactie

