VaDo

Afgelopen weekeind zijn we weer geweest, ons jaarlijkse tripje, ons VaDo weekeind.
VaDo staat voor Vader Dochters en we proberen elk jaar samen een weekeindje weg te gaan.
We hebben al veel steden gehad: Berlijn, Boston/New York (dat was een week), Belgische Ardennen, Boedapest, Ootmarsum, Londen, Sicilie (ook een week) en deze keer was het Antwerpen.
Het was erg gezellig, we hebben weer ouderwets herinneringen opgehaald, namen verzonden (ik heb twee zwangere zussen) en erg veel gelachen.
Ik ben een gelukkig mens, ik kom uit een geweldig gezin en dit soort weekeinden bevestigen dat toch maar weer.
Volgend jaar weer en ik heb er nu al zin in .

One comment

  1. Jacqueline · juni 15, 2005

    GEFELICITEERD met je zussen! Wat een ontzettend goed nieuws, Sam krijgt een broertje of een zusje!!! SUper!!
    Feliciteer je ze ook van mij??

    XXXX

Geef een reactie

