achter het behang plakken

Soms kan je je kinderen wel wat doet. Bente, nu anderhalf jaar, is aan het ontdekken, en hoe! Wel honderd keer kan ik haar vertellen dat ze niet in de kast, in de vuilnisbak, in het televisiekastje enz. enz. moet zitten, maar het is tegen dovenmansoren.
Ik ben dus veel met Bente bezig en dat ik reden voor Mout om eens flink met haar kont tegen de krib te gaan, vertaling: ik wil ook aandacht!!!
En na dat soort dagen ben ik zo gelukkig als ze in bed liggen, het speelgoed opgeruimt en er niets, maar dan ook helemaal niets meer hoeft

2 comments

  1. Jacqueline · juni 9, 2005

    Laten we hopen dat wij binnenkort -als die kindjes van jou in bed liggen- weer eens wat leuks kunnen gaan doen! Hoewel ik het ook helemaal niet erg vind om iets samen met die lieffies (andermans kinderen zijn altijd lief) te gaan doen. Zolang ik ze maar niet in bad hoef te doen 😉
    XXX

  2. Jacqueline · juni 9, 2005

    Oh ja, dankjewel voor het doorlinken.. Er zit alleen een typefout in mijn naam en dus lukt het niet!
    Ik zal je ook even bij mij zetten!
    XXX

    PS. denk je nou echt dat ik zelf die fotos daar neer heb gezet?? Nee dus [dat doet Merijn dus…], maar wie weet, weet ik binnenkort hoe het moet. Dan laat ik het je meteen weten 😀

Geef een reactie

