moe

Afgelopen Vrijdagavond hadden we een surpriseparty voor een goede vriend van ons, Hilco. Ronald was niet lekker en bleef thuis en ik heb samen met een van mijn beste vriendinnen, Petra de woning van Hilco en zijn vriendin feestjesklaar gemaakt.
Het was erug gezellig, verassing geslaagd en een goede sfeer. Om half twee lag ik in bed.
De volgende avond moest Ronald werken en Suzanne, Hilco, Petra en Patrick wilde wat gaan drinken, of ik mee wilde. Tuurlijk, ik had de smaak te maken, oppas geregeld en pas om half een lag ik weer in bed.
Ik geloof dat ik oud word, ik ben het niet meer gewend, want ik ben me daar toch een partij moe…

Geef een reactie

