small bite

Gisteren voor het eerst naar de orthodonist geweest die de small bite gaat plaatsen. Helemaal in F***ing Uden, anderhalf uur rijden, maar ja, dat moet dan maar.
Daar hebben ze afdrukken gemaakt van mijn tanden en kiezen en tussen twee kiezen beneden zitten nu elastiekjes om ruimte te maken voor de ringetjes die er straks omheen komen.
Vrijdag 13 mei is nu D-day, en ik ben er honderd procent klaar voor.

Als ik echt exibitionistisch zou zijn zou ik hier nu naaktfoto’s plaatsen om te laten zien hoe het nu is, maar helaas…een weblog is al genoeg inkijk in mijn leven

One comment

  1. Esther · mei 3, 2005

    Succes ermee!!!
    Grtz Rich

Geef een reactie

