small bite

Ik ben vandaag bij Jan Renders geweest in Abcoude, lang leve de Tom tom navigator.
Ik heb alle informatie binnen en ga eraan beginnen. Het zal best even afzien worden in het begin want je kiezen worden niet gefixeerd, er zit een soort kettingtje dat van de ene kant naat de andere kant loopt. Elke keer dat je dus je mond te ver opendoet komt dat strak te staan en dat doet pijn.
Volgens Jan doe je dat een keer en dan nooit meer.
Ik heb ook dieet adviezen gekregen en ik hoop dat het snel geplaatst kan worden. Ik ben er klaar mee, met dat overgewicht.
Als ik enig idee had over het plaatsen van een foto op je weblog had ik er een plaatje bij gedaan van small bite, maar ik ben geen echt weblogger, ik snap er geen hout van

Geef een reactie

