chagerijnig

Ik ben nu sinds vrijdagmiddag thuis en ik ben eigenlijk sinds thuiskomst chagerijnig. Vooral Ronald moet het verduren.
Een combinatie van totale vermoeidheid, rugpijn, spierpijn en lichthoofdigheid zijn geen goede raadgevers in mijn relatie. Arme, arme Ronald, vorige week heeft hij het helemaal alleen moeten doen en als ik dan thuiskom…
Maar goed, het is valentijn en als dat geen goed begin is voor een liefdevollere aanpak, want ik hou van hem en besef terdege dat ik het zonder hem niet zou redden.

Geef een reactie

