efteling

Morgen word mijn schoonmoeder 56 jaar oud en dat word gevierd met een tripje naar de winterefteling. Ik ben daar voor het laatst geweest met twee medestudenten en dan ging het vooral om de pyton en vogelrock. Hoe harder en sneller, hoe beter.
Nu ga ik als moeder, dus waarschijnlijk beginnen we met het sprookjesbos en daar ben ik niet meer geweest sinds mijn 10de verjaardag.
Het zal wel even wennen worden, maar als mijn kinderen genieten dan doe ik het waarschijnlijk ook, hoe cliche ook.

Geef een reactie

