moe, moe, moe

Lang niets meer van me laten horen…
Ik ben vooral moe, sinds vorige week maandag zijn we bezig met het laten doorslapen van onze jongste dochter Bente. Zij is 26 november 1 jaar geworden en kwam nog steeds elke nacht voor een fles.
Dus alle zeilen bijgezet en begonnen met troosten s’nachts maar geen fles meer. Sinds vorige week maandag heeft ze 3 keer doorgeslapen, de rest mag je zelf uitrekenen.
Ik ben dus moe, en ik hoop ook dat mijn MS door mijn moeheid niet de kop op gaat steken. Ik heb al een tijdje last van mijn linkerhand, maar daar kan ik mee leven, als het maar niet erger word.

Geef een reactie

