nagelstyliste

Ok, nieuwe opwelling. Het word hoogstwaarschijnlijk een ‘opleiding’ tot nagelstyliste.
Ik ben altijd trots geweest op mijn mooie lange, in verschillende kleurtjes geverfde nagels, maar sinds mijn WAO is dat het eerste waar je op bezuinigt.
Maar als ik nu zelf leer hoe het moet, dan kan ik het bij mezelf en bij anderen, en heb ik ook nog wat om handen. Niet alleen meer met de kinderen bezig.
Een goudmijn zal het nooit worden maar wel een leuke hobby, nu nog informatie inwinnen, even financieel bloeden en dat kan ik beginnen.
Iemand interesse?

Geef een reactie

