Exit Sinterklaas

Na een middag van cadeautje graaien, ruzie maken om wie waar mee mocht spelen en na teveel pepernoten niet eten lagen mijn kinderen om half acht heerlijk te slapen…mmm…heerlijk die rust in huis.
Beide oma’s zaten aan een kopje thee met een stukje boterletter.
Mijn moeder moest even weg en na twee minuten werd er aangebeld, voor de deur lag een surprise!!!
Weg rust, er heerste weer een soort kinderlijke spanning en na een gedicht en een doos met een hoop kranten erin kwamen we erachter dat we van Sinterklaas (beide moeders en een vader) een totale verhuizing hadden gekregen voor volgend jaar.
Onze monden vielen open, wat een geweldig cadeau.
De ouders weten hoe je echt rust bewaard…laat je verhuizen!!!!

One comment

  1. Esther · december 7, 2004

    Da’s het betere werk! Daar kan geen chocoladeletter tegenop. Ik heb nix gescoord dit jaar, terwijl ik beduidend liever ben geweest tov vorig jaar. Toen scoorde ik volgens mij nog wel iets… Sint is grillig!

Geef een reactie

