kleurrijk geweldig

Afgelopen Woensdag gaf ik een Tom Du party, erg leuk, erg duur.
Tien beppende vrouwen bij elkaar en daar kreeg ik de tip om eens op http://www.rainbowbabies.nl te kijken. Leuke kleding, geweldige kleurtjes en niet duur.
Dus ik Donderdagochtend vroeg. Helaas ze hebben een Time OUT…kut. Ik was helemaal van plan groots in te slaan (ik had me ingehouden bij Tom Du)
Eerste week november zouden ze weer operationeel zijn…mooi niet. Ik hou ze in de gaten en als iemand eerder dan ik doorheeft dat ze er weer zijn…mailen!!!

Geef een reactie

