MS

Ik kreeg vandaag een heel goedbedoeld mailtje van een mevrouw die beweerd dat als ik geen chocola meer eet het allemaal goed komt met me.
Ik word daar altijd zo vreselijk chagerijnig van, ik wil geen ongevraagde adviezen en zeker niet over hoe ik zogenaamd van mijn MS af kom. Rot op.
MS is een vreselijk ingewikkelde ziekte en geen chocola is de oplossing niet. Ik heb dat aan haarterug gemaild, maar daar werd ze geloof ik een beetje boos om. Ze deed het allemaal om alle MS patienten te dienen.
Valse hoop noem ik dat…dank je de koekoek

2 comments

  1. Esther · oktober 31, 2004

    weet je wat ook helpt? Als je elke avond, voor je gaat slapen, drie rondjes om je eigen as heen draait. Daarna je linkeroog dicht en dan vijf keer ‘slaap kindje slaap’ zingen. Nee echt! Het werkt… 😀

  2. Leo · augustus 29, 2008

    Ja ik ken dat, allemaal van die onnozele alternatieve geneeswijze adviezen van mensen die absoluut niet weten waar ze het over hebben.

    groet
    Leo

Geef een reactie

